بازدید از پارک‌های آبی دبی در زمستان
02 جولای 2024

بهترین پارک‌های آبی دبی در زمستان

آب و هوای مطبوع زمستان دبی، آن را به مکانی عالی برای انجام فعالیت‌های مختلف در فضای باز تبدیل می‌کند. دبی مجموعه‌ای از پارک‌های آبی بی‌نظیر را در خود جای داده که هر کدام تجربه‌ای منحصر به فرد از هیجان و سرگرمی را به شما هدیه می دهند. در واقع، برخی از افراد استدلال می کنند که زمستان بهترین زمان برای بازدید از پارک های آبی دبی است. در این مطلب از دبی تفریح چند پیشنهاد برای بازدید از محبوب ترین پارک های آبی دبی در زمستان آورده شده است.

به دلیل آب و هوای مطلوب، زمستان فرصتی ایده‌آل برای بازدید از پارک های آبی دبی می باشد. پارک‌های آبی دبی در زمستان با ارائه طیف وسیعی از سرسره‌ها، رودخانه‌ها، استخرها و جاذبه‌های دیگر، برای تمام سنین و سلیقه‌ها، سرگرمی‌های هیجان انگیزی ارائه می‌کنند.

پارک های آبی دبی در زمستان:

پارک های آبی دبی در زمستان

آب و هوای دبی در زمستان

دبی، شهری که به تفریحات آبی و گردشگری خاورمیانه مشهور است، در زمستان نیز جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. در حالی که بسیاری از نقاط جهان در زمستان غرق در برف و سرما هستند، دبی با آب و هوای گرم و آفتابی خود، بهشت زمستانی مسافران به شمار می‌رود. زمستان در دبی، با میانگین دمای حدود 26 درجه سانتی‌گراد، بسیار دلپذیر است. این هوا نه تنها برای گشت و گذار در شهر مناسب است، بلکه از گرمای طاقت‌فرسا تابستان نیز خبری نیست.

در زمستان به طور متوسط، روزانه 10 تا 11 ساعت آفتاب در آسمان می‌درخشد که فرصتی عالی برای لذت بردن از ساحل و تفریحات فضای باز است. رطوبت هوا در زمستان نسبتاً بالا است، به خصوص در ماه‌های دی و بهمن، که میانگین رطوبت ممکن است به 70 درصد برسد. با این حال، به دلیل خنک‌تر بودن هوا، رطوبت معمولاً آزاردهنده نیست.

پارک‌های آبی دبی در زمستان

با دمای مناسب هوا در ماه های زمستانی، دبی به یکی از مکان‌های مورد علاقه گردشگران برای فرار از سرمای زمستان و لذت بردن از آفتاب دلنشین دبی تبدیل شده است. جاذبه‌های این شهر فراتر از استراحت کنار استخر و ساحل می باشد. اگر به دنبال کمی تفریح، ماجراجویی هستید، دبی مقصد ایده‌آلی برای شما می باشد. در اینجا به پارک های آبی اشاره می‌کنیم که نباید آن‌ها را در زمستان از دست بدهید:

پارک آبی وایلد وادی در زمستان

پارک آبی وایلد وادی با داشتن مجموعه‌ای متنوع از تفریحات، رضایت تمام سلیقه‌ها را جلب می‌کند. علاقه‌مندان به آدرنالین می‌توانند شجاعت خود را در سرسره‌های سقوط آزاد باورنکردنی مانند Jumeirah Sceirah محک بزنند که شما را با سرعت سرسام‌آور 80 کیلومتر در ساعت به پایین پرتاب می‌کند. با دوستان خود سوار بر قایق‌های بادی شوید و هیجان مسیرهای پر پیچ و خم Tantrum Alley را تجربه کنید.

اگر به دنبال تفریحی آرام‌تر هستید، Juha’s Journey، رودخانه آرام با جریان ملایم، گزینه‌ای ایده‌آل برای استراحت و لذت بردن از منظره‌ با طراوت پارک می باشد. کودکان نیز در این پارک آبی با Juha’s Dhow & Lagoon، یک فضای بازی تعاملی با سرسره‌ها و آب‌پاش‌های مفرح، سرگرم می شوند. با خیال راحت در کنار فرزندان خود بازی کنید و لحظات خوشی را برایشان رقم بزنید.

بعد از یک روز پر هیجان و خیس شدن زیر آفتاب زمستانی دبی، حتما به سراغ یکی از چهار رستوران متنوع پارک بروید. منوی این رستوران‌ها شامل انواع فست‌فودهای لذیذ مانند همبرگر و پیتزا، غذاهای سالم مثل سالاد و گزینه‌های محلی مانند شاورما است. همچنین می‌توانید با نوشیدن یک اسموتی خنک یا آبمیوه طبیعی، انرژی از دست رفته خود را بازیابید و برای ادامه تفریح آماده شوید.

پارک آبی وایلد وادی در زمستان

پارک آبی آتلانتیس در زمستان

پارک آبی آتلانتیس دبی در تمام طول سال باز است و دمای هوا در دبی حتی در زمستان نیز به اندازه کافی گرم است که از تفریح ​​در فضای باز لذت ببرید. پارک آبی آکواونچر یکی از بزرگترین و محبوب ترین پارک های آبی در جهان است. این پارک دارای طیف گسترده ای از سرسره ها، رودخانه ها، استخرها و جاذبه های دیگر است که برای همه سنین مناسب می باشد.

پارک آبی آکواونچر در هتل آتلانتیس دبی، یکی از بزرگترین پارک‌های آبی دنیا است. تصور کنید 105 سرسره و تفریح مهیج وجود دارد که شما را تمام روز سرگرم و خنک نگه می‌دارد. در آکواونچر می‌توانید یک روز پر از آب‌بازی و هیجان را تجربه کنید و همزمان با موجودات دریایی عجیب و غریب آشنا شوید. این پارک آبی، محل چندین سرسره‌ی رکورددار دنیا است. ماجراجویی در سرسره‌های Trident Tower و  Blackout را از دست ندهید.

علاوه بر سرسره‌های هیجان‌انگیز، در آکواونچر تفریحات دیگری هم وجود دارد که شاید انتظارش را نداشته باشید. فعالیت‌های ماجراجویانه‌ای مثل اسنورکلینگ و غواصی، شنا با دلفین‌ها و بسیاری موارد دیگر را نیز می‌توانید در این مجموعه تجربه کنید. برای رفتن به آکواونچر لازم نیست مهمان هتل آتلانتیس باشید. به سادگی می‌توانید بلیط‌های آکواونچر را به صورت آنلاین رزرو کنید و وارد پارک آبی شوید.

پارک آبی آتلانتیس در زمستان

پارک آبی لگولند دبی در زمستان

پارک آبی لگولند دبی به طور خاص برای کودکان طراحی شده است، بنابراین اگر با فرزندانتان به خصوص در سنین زیر ۱۲ سال به دبی سفر می‌کنید، این پارک آبی بهترین انتخاب برای شماست. در اینجا می‌توانید یک روز پر از خنده و سرگرمی را در کنار هم تجربه کنید.

از بخش‌های برجسته این پارک آبی می‌توان به رودخانه‌ای با امکان ساخت قایق‌های شخصی لگویی (Build-A-Raft River) اشاره کرد که مهمانان می‌توانند با لگوهای شناور، قایق مخصوص خود را طراحی کنند و در رودخانه آرام (lazy river) به گردش درآیند. این فعالیت نه تنها سرگرم‌کننده است، بلکه فرصتی عالی برای برانگیختن خلاقیت کودکان نیز به شمار می‌رود. همچنین سافاری اسپلش با سرسره‌ها و آب‌بازی‌های مهیج، بهشت کودکان نوپا می باشد. در این بخش با سرسره‌های کوچک‌تر و کم‌خطر، خیال شما از بابت امنیت فرزندانتان راحت خواهد بود و آن‌ها می‌توانند با خیال راحت آب‌بازی کنند.

پارک آبی لگولند تفریحاتی برای بزرگسالان نیز دارد. علاقه‌مندان به آدرنالین می‌توانند سرسره سقوط آزاد Splash Out با ارتفاع 18 متر را امتحان کنند و با سرعت هیجان‌انگیزی به پایین سر بخورند. Red Rush، مسیر پر پیچ و خم مخصوص قایق‌های بادی با طول 95 متر نیز گزینه‌ای ایده‌آل برای دوستداران هیجان‌ در تفریحات گروهی است.

بنابراین، فرقی نمی‌کند که با کودکان نوپا، بچه‌های کوچک‌تر یا حتی به تنهایی به دبی سفر می‌کنید، پارک آبی LEGOLAND می‌تواند خاطره‌ای خوش و مفرح برای شما رقم بزند.

پارک آبی لگولند دبی در زمستان

پارک آبی یاس در زمستان

در میان آسمان‌خراش‌های خیره‌کننده و سواحل طلایی ابوظبی، پارک آبی یاس همچون نگینی درخشان می‌درخشد و با دنیایی از هیجان و سرگرمی، پذیرای گردشگران از سراسر جهان است. این پارک آبی که در سال 2013 در جزیره یاس افتتاح شد، با وسعتی بالغ بر 15 هکتار و با بیش از 40 سرسره و وسیله تفریحی، لحظاتی پرماجرا و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند. پارک آبی یاس به 8 بخش مجزا با تم‌های مختلف تقسیم شده که هر کدام دنیایی از سرگرمی و تفریح را برای گروه‌های سنی مختلف ارائه می‌کنند.

اگر به دنبال هیجانی وصف‌ناپذیر هستید، سوار بر داوما، بلندترین گردباد آبی دنیا، شوید و با سقوطی آزاد از ارتفاعی معادل 20 متر، آدرنالین را در رگ‌هایتان حس کنید. برای تجربه‌ای منحصر به فرد، حلقه لیوا را از دست ندهید. در این سرسره پرپیچ و خم، با حرکتی معلق در یک حلقه عظیم، هیجانی وصف‌ناپذیر را تجربه خواهید کرد. بشکه حباب، مقصدی ایده‌آل برای دوستداران چالش و هیجان است. در این سرسره مهیج، با چرخش در یک قیف عظیم، لحظاتی پر از خنده و هیجان را تجربه خواهید کرد.

پارک آبی یاس در زمستان

نحوه خرید بلیط پارک‌های آبی دبی

خرید بلیط تخفیف دار پارک‌های آبی دبی از طریق سایت دبی تفریح بهترین راه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و داشتن سفری مقرون به صرفه است. این سایت معتبر ایرانی، انواع بلیط‌های تفریحات دبی را با تخفیف های بسیار عالی به گردشگران عزیز ارائه می‌دهد و لذت سفر به دبی را برای شما دو چندان خواهد کرد. قبل از شروع سفر به وب سایت دبی تفریح مراجعه کنید و با خرید بلیط پارک‌های آبی دبی با کمترین قیمت، آماده سفری پر از هیجان و سرگرمی در دبی باشید. در این سایت بهترین تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی: واتس آپ، تلگرام و اینستاگرام.

سخن پایانی

هر کدام از این پارک‌های آبی، با ارائه سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز، رودخانه‌های خروشان، استخرهای موج‌دار و جاذبه‌های تفریحی متنوع، روزی متفاوت و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهند زد. در این مطلب از دبی تفریح با پارک‌های آبی دبی در زمستان آشنا شدید. اگر در زمستان به کشور امارات سفر کردید بازدید از این پارک های هیجان انگیز را از دست ندهید.

دبی تفریح یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط تفریحات دبی با بهترین قیمت و پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان می باشد. در این سایت بهترین تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تلگرام و اینستاگرام است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.


Simin.kermani
نویسنده

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت ارزان

ارزان ترین قیمت

ارائه ارزان ترین قیمت در بازار

تضمین خدمات

تضمین خدمات

خدمات پس از فروش گسترده

پشتیبانی

پشتیبانی

7 روزه هفته و 24 ساعت شبانه روز

پرداخت آسان

پرداخت آسان

پرداخت ریالی و با کارت های عضو شتاب

خرید آسان

خرید آسان

سفارش از تمام پلتفرم ها و با چند کلیک

ارسال سریع

ارسال سریع

دریافت سفارش ها در کمتر از 30 دقیقه