دبی با بودجه محدود: سفر رایگان به دبی - 1403
01 جولای 2024

دبی با بودجه محدود: سفر رایگان به دبی – 1403

دبی یکی از مهم‌ترین شهرهای امارات متحده عربی است که در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، توانسته خود را به عنوان یکی از قطب‌های اصلی صنعت گردشگری جهان معرفی کند. هتل‌های لوکس، مراکز خرید معتبر، سرگرمی‌های متنوع و جذاب، رستوران‌های رنگارنگ، معماری شهری دیدنی، خدمات شهری منحصر به فرد، سیستم حمل و نقل پیشرفته و بسیاری عوامل دیگر دست به دست هم داده‌اند و دبی را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای گردشگران از سراسر جهان تبدیل کرده‌اند.

ما در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه سفر رایگان به دبی داشته باشید، پس اگر این موضوع برایتان جالب است، تا انتهای این مقاله از دبی تفریح با ما همراه باشید.

نکات کلیدی سفر رایگان به دبی

زمان سفر:

  • سفر در تابستان (کم‌گردشگر)
  • پرهیز از سفر در زمان جشنواره‌ها

پرواز:

  • ایرلاین‌های ارزان‌تر

اقامت:

  • هتل‌های اقتصادی ارزان‌تر دور از مرکز شهر

حمل و نقل:

  • مترو و اتوبوس

تفریحات رایگان:

  • جاذبه‌های رایگان یا کم‌هزینه
  • تخفیف‌ها، جشنواره‌ها، رویدادها

غذا:

  • رستوران‌های محلی
  • خرید مواد غذایی و میان وعده
سفر رایگان به دبی

ارزان ترین راه سفر به دبی

یکی از مقاصد پرطرفدار ایرانی ها برای سفر خارجی، شهر لوکس و توریستی دبی در امارات متحده عربی می باشد. همانطور که می دانید، سفر به دبی سفری پرهزینه است، اما با رعایت چند نکته در انتخاب پرواز، زمان سفر، صرف غذا و بازدید از جاهای دیدنی رایگان در دبی و … می‌توان تا حد زیادی هزینه‌ها را کاهش داد. در ادامه هر کدام از این موارد را شرح خواهیم داد.

رستوران‌های محلی و ارزان دبی

غذا خوردن در رستوران‌های لوکس دبی می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد. با این حال، رستوران‌های محلی و ارزان‌قیمت زیادی در این شهر وجود دارند که می‌توانید غذاهای خوشمزه و باکیفیت را با قیمتی مناسب در آن‌ها میل کنید. غذاهای سنتی و عربی را امتحان کنید که معمولا ارزان‌تر از غذاهای بین‌المللی هستند. همچنین شما می توانید با خریدن مواد غذایی از سوپرمارکت‌ها و تهیه ساندویچ و میان وعده در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

سفر رایگان به دبی در فصل کم گردشگر

دبی در برخی مواقع مملو از گردشگران می شود، در فصل سرد سال که آب و هوای شهر معتدل و مطبوع است، بسیاری از مسافران آن را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند تا از جاذبه های آن در آب و هوایی دلپذیر لذت ببرند. سفر در این زمان گران تر خواهد بود. بنابراین اگر فردی در فصل گرم به دبی سفر کند، در صورتی که بتواند گرمای هوا و شرجی تابستان های دبی را تحمل کند، می تواند سفری ارزان تر به این شهر داشته باشد.

همچنین گاهی اوقات در ماه های گرم، برندهای معتبر در دبی کالاهای خود را به حراج گذاشته و با قیمت بسیار پایین می فروشند، در حالی که در زمان های خاصی مانند قبل سال نو، جشنواره های مهمی در این شهر برگزار می شود، سفر به دبی در این ایام جزو گران ترین سفرها محسوب می گردد. پس با در نظر گرفتن ارزان ترین زمان سفر به دبی می توانید هزینه های سفر خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

سفر رایگان به دبی با ایرلاین‌های ارزان‌تر

پروازهای دبی از شهرهای مختلف ایران انجام می‌شود. ماهان ایر، ایران ایر، ایر عربیا، فلای دبی و قشم ایر از جمله ایرلاین‌هایی هستند که پرواز به دبی را انجام می‌دهند. از میان همه این ها، ایرلاین‌های ایرانی که به سمت دبی پرواز دارند، قیمت پایین‌تری داشته و استفاده از این ایرلاین ها می‌تواند تا حدودی هزینه سفر شما به دبی را کاهش دهد. خرید پرواز با قیمت مناسب یکی از ارزان ترین روش ها برای صرفه جویی در سفر به دبی محسوب می شود.

اقامت ارزان در هتل‌های اقتصادی دبی

یکی از گران‌ترین بخش‌های سفر به دبی، مسئله اقامت در این شهر است. هتل‌های لوکس بسیاری در دبی وجود دارند که اقامت در آن‌ها قطعا بسیار لذت‌بخش خواهد بود، اما هزینه زیادی در بر خواهد داشت. دبی هتل‌هایی هم دارد که با وجود امکانات و خدمات مناسب، قیمت آن‌ها مقرون به صرفه است.

برای اقامت در هتل با قیمت پایین‌تر، بهتر است به هتل‌های خارج از مرکز شهر سر بزنید. معمولا هتل‌های واقع در مناطق “دیره” و “البرشا” از قیمت و خدمات مناسبی برخوردار هستند. در دبی هتل‌های 2 یا 3 ستاره‌ای وجود دارند که قیمت آن‌ها پایین است و خدمات آن‌ها نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد. رزرو این هتل‌ها می‌تواند هزینه اقامت شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

حمل و نقل ارزان در دبی

بهترین راه برای رفت و آمد در شهر دبی با کمترین هزینه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در دبی مخصوصا مترو می باشد. متروی دبی علاوه بر ارزان بودن، بسیار پیشرفته است و امکانات خوبی دارد، اتوبوس‌های دبی نیز پیشرفته و با قیمت مناسب هستند.

یکی از راه‌های مؤثر برای کاهش هزینه رفت و آمد در شهر دبی استفاده از کارت Nol است. کارت Nol در واقع نوعی کارت اعتباری است که برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی در دبی به کار می‌رود و تا حد زیادی باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

حمل و نقل ارزان در دبی

تفریحات رایگان در دبی

این کلان شهر خاورمیانه فقط در مورد مراکز خرید عظیم و رویدادهای گران قیمت و پر زرق و برق نیست، بلکه در واقع فعالیت های ارزان زیادی برای انجام دادن در دبی وجود دارد که به شدت با فرهنگ اصیل اماراتی مرتبط هستند و هدفشان تجربه این فرهنگ است. در ادامه با برخی از بهترین تفریحات رایگان دبی آشنا می شوید.

تماشای مسابقات شترسواری

یکی از معدود کارهایی که می توانید در دبی برای تجربه فرهنگ اصیل و واقعی اماراتی انجام دهید، تماشای مسابقات شترسواری است. شترها می توانند بسیار سریع بدوند و شرکت در یک مسابقه کاملاً تماشایی است. این مسابقات معمولاً روزهای جمعه از ساعت ۶ صبح تا ۸ صبح برگزار می شود. مکان برگزاری در باشگاه شترسواری دبی می باشد. این فعالیت قطعا در صدر فهرست کارهای رایگان در دبی قرار دارد.

بازار طلای دیره

اگر طلا دوست دارید، ظاهراً بازار طلای دیره برخی از ارزان ترین جواهرات طلا را در جهان می فروشد. با این حال، حتی اگر به طلا علاقه ندارید، قدم زدن در کوچه ها به دنبال فرصت های عالی برای عکاسی نیز بسیار سرگرم کننده است. در بازار طلای دیره همچنین می توانید ویترینی را پیدا کنید که بزرگترین حلقه جهان را در خود جای داده و دیدن ده ها گردشگر که برای گرفتن عکس جلوی آن ژست می گیرند خود به تنهایی یک جاذبه گردشگری است.

معبد هندو

اگرچه دبی جمعیت هندو بزرگی دارد، شیوا و کریشنا مندیر تنها معبد هندو در شهر است. بهترین زمان برای بازدید از آن روزهای جمعه حوالی ظهر است، زمانی که همه هندوها برای تقدیم هدایا به خدایان خود به آنجا می روند. این معبد در قلب بستکیه، بخش قدیمی دبی قرار دارد.

معبد هندو

عبور از خور دبی با قایق

با پرداخت مبلغ کمی می‌توانید از یک قایق سواری فوق‌العاده‌ با قایق Abrah لذت ببرید، قایق سنتی Abrah شما را از میان خور تاریخی دبی، از بر دبی به دیره در سمت دیگر، عبور می‌دهد. این قایق چوبی قدیمی و زیبا، دُم ماهی زیبایی از چوب تراشیده شده دارد. اين قايق‌ها از ايستگاه‌هايی در تمام طول خور حركت دارند. اين سفرها بسيار كوتاه هستند و معمولاً فقط حدود پنج دقیقه طول می‌كشد تا از عرض خور عبور كنند.

تفریحات رایگان در دبی

بازار مدینه الجمیرا

بازار مدینه الجمیرا بازاری سنتی عربی است که در منطقه ساحلی جمیرا دبی قرار دارد. این بازار در سال 2004 افتتاح شد و به سبک معماری سنتی عربی با برج ها، بادگیرها و حوضچه های زیبا ساخته شده است. این بازار دارای بیش از 90 مغازه است که طیف وسیعی از محصولات را از جمله لباس، جواهرات، ادویه جات، عطر و سوغاتی به فروش می رسانند. همچنین در این بازار تعدادی رستوران، کافه و چایخانه وجود دارد.

بازار مدینه الجمیرا مکانی محبوب برای گردشگران و ساکنان محلی می باشد. بازار مدینه الجمیرا میزبان رویدادها و جشنواره های مختلفی در طول سال بوده، مانند جشنواره خرید دبی و جشنواره رمضان و همچنین مکان مناسبی برای قدم زدن، خرید و غذا خوردن است.

بازار مدینه الجمیرا

قدم زدن در بستکيه

بستکيه، بخش قدیمی شهر دبی است که امروزه، ساختمان ها و خانه های سنتی عربی در امتداد خیابان های آن قرار دارند. در بستکيه همچنین می توانید موزه دبی را پیدا کنید که تنها با هزینه بسیار کم، خلاصه ای عالی از تاریخ امارات متحده عربی، در دوران قدیم را به شما ارائه می دهد. همچنین این موزه نگاهی اجمالی به پروژه های نوآورانه شهر در آینده دارد.

دبی مارینا

دبی شهری پر از آسمان‌خراش‌های بلند می باشد و نکته‌ مثبت، دیدن آن‌ها رایگان و فوق‌العاده مهیج است. طول اسکله‌ دبی مارینا حدود ۸ کیلومتر است و قایق‌های بادبانی لوکس در تمام طول اسکله پهلو گرفته‌اند. دبی مارینا مکانی محبوب برای گردشگران است، بنابراین انتظار جمعیت زیاد را در طول فصل های شلوغ داشته باشید.

سخن پایانی

سفر به دبی، شهری که به عنوان نگین خاورمیانه شناخته می‌شود، می‌تواند تجربه‌ای به‌یادماندنی و لذت‌بخش باشد. در این مطلب از دبی تفریح با کم خرج ترین راه های سفر و تفریحات رایگان دبی آشنا شدید. با در نظر گرفتن نکاتی که ذکر شد و با کمی برنامه‌ریزی و مدیریت مالی، می‌توانید سفری خاطره‌انگیز و ارزان به دبی داشته باشید و از زیبایی‌ها و جاذبه‌های این شهر شگفت‌انگیز لذت ببرید.

دبی تفریح یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط تفریحات دبی با بهترین قیمت و پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان می باشد. در این سایت بهترین تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تلگرام و اینستاگرام است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.


Simin.kermani
نویسنده

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت ارزان

ارزان ترین قیمت

ارائه ارزان ترین قیمت در بازار

تضمین خدمات

تضمین خدمات

خدمات پس از فروش گسترده

پشتیبانی

پشتیبانی

7 روزه هفته و 24 ساعت شبانه روز

پرداخت آسان

پرداخت آسان

پرداخت ریالی و با کارت های عضو شتاب

خرید آسان

خرید آسان

سفارش از تمام پلتفرم ها و با چند کلیک

ارسال سریع

ارسال سریع

دریافت سفارش ها در کمتر از 30 دقیقه