بازدید از آکواونچر، بزرگ ترین پارک آبی در دبی
30 ژوئن 2024

بازدید از آکواونچر، بزرگ ترین پارک آبی در دبی

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر دبی با موقعیت فوق‌العاده در پالم جمیرا، یک روز به یاد ماندنی از سرگرمی و ماجراجویی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. با مجموعه‌ای متنوع از وسایل بازی و تفریحات،آکواونچر مکانی ایده‌آل برای گردشگران در تمام سنین است.

این پارک آبی که به عنوان “پیشروترین پارک‌های آبیِ خاورمیانه در سال ۲۰۱۶” شناخته شد، در مساحتی به وسعت ۱۷ هکتار قرار دارد و شامل انبوهی از وسایل بازی مهیج و جاذبه‌هایی با حضور کوسه‌ها و سفره ماهی‌ها است. در این مطلب از دبی تفریح با تفریحات بزرگ ترین پارک آبی دبی، آکواونچر به طور کامل آشنا می شوید.

بزرگترین پارک آبی دبی کدام است؟

پارک آبی آکواونچر، واقع در هتل آتلانتیس در جزیره پالم جمیرا، بزرگترین پارک آبی دبی است. این پارک با طیف وسیعی از سرسره های آبی، رودخانه ها، استخرها و جاذبه های دیگر، مکانی هیجان انگیز برای تمام سنین می باشد.

برخی از محبوب ترین جاذبه ها در پارک آبی آکواونچرعبارتند از:

  • برج پوزئیدون با بلندترین سرسره آبی جهان
  • سقوط ایمان، سرسره ای با سرعت بالا از طریق لوله ای شفاف
  • رودخانه های خروشان برای سواری با تیوپ
  • غذا دادن به سفره ماهی ها در تالاب کوسه ها
  • منطقه بازی کودکان اسپلشر با سرسره های مخصوص کودکان
  • سافاری کوسه برای ملاقات نزدیک با کوسه ها
  • ساحل آکواونچر با 700 متر شن های نرم
  • زیپ لاین آتلانتیس فلایر برای تجربه ای هیجان انگیز
بزرگ ترین پارک آبی دبی

درباره بزرگ ترین پارک آبی دبی

پارک آبی آکواونچر، یک پارک آبی مهیج و برنده‌ جوایز متعدد می باشد که در هتل آتلانتیس، در جزایر شگفت‌انگیز پالم جمیرا واقع شده است. آکواونچر به معنای واقعی، پارک آبی برای تمام سنین است. این پارک آبی یکی از بزرگترین پارک‌های آبی دبی به شمار می‌رود و میزبان تعدادی از بهترین و رکورددارترین وسایل بازی آبی در دنیا است. اگر اهل هیجان هستید، می‌توانید «Leap of Faith» را امتحان کنید، سقوطی درون یک لوله شفاف که با کوسه‌ها و سفره‌ ماهی ها احاطه شده است.همچنین پارک آبی آکواونچر دارای چندین ساحل اختصاصی، مناطق بازی کودکان، تفریحات آبی می باشد.

سرسره‌های آبی آکواونچر

پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر) دارای چندین سرسره آبی است که بسیاری از آن‌ها اولین نمونه‌های خود در خاورمیانه هستند. تنوع سرسره های آکواونچر باعث می شود این پارک تمام سلیقه ها را در هر سنی راضی کند. در ادامه به معرفی برخی از محبوب‌ترین سرسره‌های این پارک می‌پردازیم:

برج نپتون

برج نپتون با ۹ طبقه ارتفاع، دارای یک سقوط عمودی عظیم است. این سقوط مربوط به سرسره «Leap of Faith» است و شما را از طریق یک لوله اکریلیک که با سفره ماهی‌ها و کوسه‌های خطرناک احاطه شده به پایین می‌برد.شما می توانید تالاب کوسه‌ها را در حالی که با خیال راحت درون یک تیوب نشسته‌اید کاوش کنید، سفری که به درستی حمله کوسه نامیده می‌شود. این سواری زمانی به پایان می‌رسد که از هزارتوی تونل‌های «Water Coasters» عبور کرده و در نهایت در رودخانه آرام فرود می‌آیید.

برج نپتون

زومرنگو

این سرسره به شما لذت تقریبا بی وزنی را هدیه می‌دهد. بنابراین اگر کمی اضافه وزن دارید، از این سرسره لذت خواهید برد. با سر خوردن از فرازهای بلند و صعودهای عمودی زومرنگو، احساس بی‌وزنی خواهید کرد.

انتقام پوزئیدون

وارد محفظه سرسره «انتقام پوزئیدون» شوید و سپس شیرجه بزنید. کف محفظه زیر پایتان خالی می‌شود و با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت به پایین سقوط می‌کنید و سپس به سمت بالا پرتاب می‌شوید. این سرسره را تنها در صورتی سوار شوید که کاملا مطمئن هستید می‌توانید از پس آن بربیایید.

برج پوزئیدون

برج پوزئیدون با ارائه‌ نهایت هیجان، سرسره‌ای به نام «Anaconda» را در اختیار شما قرار می‌دهد که بزرگترین سرسره آبی جهان است. پس از آنکه از طریق تونل تاریک و ترسناک Anaconda پیچ و خم خوردید و سر خوردید، به بزرگترین لوله فایبرگلاس جهان منتقل می‌شوید، جایی که مسابقه ادامه پیدا می‌کند.

سرسره‌های آبی آکواونچر

تفریحات بزرگ ترین پارک آبی دبی

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر دبی، فراتر از سرسره‌های آبی مهیج، انواع دیگری از تفریحات آبی را نیز برای لذت بردن ارائه می‌دهد. در اینجا به برخی از بهترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

ماجراجویی در رودخانه‌ها

با استفاده از تیوپ‌های شفاف در استخرهای کم‌عمق، آبراه‌ها و رودخانه‌های خروشان حرکت کنید. هیجان سوار شدن بر امواج مصنوعی در رودخانه خروشان به طول 1.6 کیلومتر را تجربه خواهید کرد. اگر تمایل داشتید، می‌توانید تیوپ را کنار بگذارید و در امواج جزر و مدی که توسط موج‌ساز «The Torrent» ایجاد می‌شود، شنا کنید. امواج خروشان با ارتفاع بیش از ۱ متر به سمت شما هجوم می‌آورند، پس امیدواریم شناگر خوبی باشید.

غذا دادن به سفره ماهی بینی گاوی

در تالاب کوسه‌ها، نه تنها با کوسه‌ها بلکه با سفره ماهی‌های بینی گاوی کمیاب نیز روبرو خواهید شد. این موجودات دوست‌داشتنی دور شما شنا می‌کنند و می‌توانید با آن‌ها سرگرم شوید. غذا دادن به سفره ماهی بینی گاوی یک فعالیت تعاملی به خصوص برای کودکان است که در آن متخصصان زیست دریایی دانش خود را به اشتراک می‌گذارند. کودکان زیر نظر مسئولین می‌توانند به این سفره ماهی‌ها غذا بدهند. هم بزرگسالان و هم کودکان می‌توانند در این فعالیت شرکت کنند.

منطقه بازی کودکان اسپلشر

این بخش مخصوص کودکان با قد کمتر از 1.2 متر است. آن‌ها می‌توانند در حالی که از آب‌پاش‌های سطل‌های بزرگ لذت می‌برند، از کوه بالا بروند. در اسپلشر ماونتن، هفت سرسره آبی مخصوص کودکان و چهارده سرسره خانوادگی وجود دارد.

تفریحات بزرگ ترین پارک آبی دبی

سافاری کوسه

تنها چیزی که نیاز دارید یک کلاه ایمنی برای محافظت از سر شماست و سپس وارد تالاب کوسه‌ها می‌شوید. برای این کار نیازی به دانش غواصی حرفه‌ای ندارید. از دیدار نزدیک با کوسه‌های خطرناک و سفره ماهی‌ها تجربه‌ای منحصر به فرد کسب کنید. تالاب کوسه‌ها یک محیط کنترل‌شده است و برای تنفس یا راه رفتن مشکلی نخواهید داشت. اگر سن شما از ۸ سال بیشتر است، می‌توانید در این ماجراجویی با کوسه‌ها شرکت کنید. البته قبل از اینکه وارد آب شوید، توسط متخصصان آموزش خواهید دید تا بتوانید جانوران را در هنگام مواجهه تشخیص دهید.

ساحل آکواونچر

در این ساحل اختصاصی زیبا، می‌توانید از ۷۰۰ متر شن‌های نرم و سفید لذت ببرید. می‌توانید از قبل کلبه‌هایی با اندازه‌های متوسط، بزرگ، خیلی بزرگ و خانوادگی را رزرو نمایید. همچنین می‌توانید محوطه استراحت نپتون (Neptune’s Retreat) را که شامل دو تخت آفتاب‌گیری، آب و خدمات دیگر است، رزرو کنید.

زیپ لاین آتلانتیس فلایر

در این زیپ‌لاین طولانی اگر آماده یک ماجراجویی هیجان‌انگیز نباشید، مناسب شما نیست. سرعت بالا و چشم‌انداز خیره‌کننده از ساحل، خط افق دبی و جزایر پالم، در انتظار شماست. حتی می‌توانید یک دوربین را روی کلاه ایمنی خود سوار کنید و یک ویدیوی عالی از آن تهیه نمایید.

غذا و خرید در بزرگ ترین پارک آبی دبی

پارک آبی آکواونچر دارای غرفه‌های متعددی است که می‌توانید از آن‌ها سوغاتی، اسباب‌بازی، وسایل ضروری ساحلی و سایر اقلام را تهیه کنید. مطمئناً در طول اقامتتان در اینجا گرسنه نخواهید ماند. شما می‌توانید انواع نوشابه، بستنی، میوه تازه، ساندویچ، هات‌داگ و شاورما را از  Lagoons،Waves یا Splashers خریداری کنید. در Snappers می‌توانید انواع کیک، شیرینی و قهوه بخرید. در Shark Bites، می‌توانید علاوه بر فست‌فود، از غذاهای سنتی عربی نیز لذت ببرید.

نکاتی مهم در مورد بزرگ ترین پارک آبی دبی

  • برای شرکت در اکثر وسایل بازی آکواونچر دبی، باید قد بلندتر از 1.2 متر باشید.
  • اگر مهمان هتل آتلانتیس پالم هستید، از دسترسی رایگان به پارک آبی آتلانتیس آکواونچر بهره‌مند خواهید شد.
  • به دلیل عمق کم آب، امکان شیرجه زدن در رودخانه‌ها یا آب‌های خروشان آکواونچر وجود ندارد.
  • اگر قد شما کمتر از 1.2 متر است یا شناگر ماهری نیستید، باید جلیقه نجات بپوشید و توسط یک شناگر باتجربه همراهی شوید.
  • با قد کمتر از حد مجاز، اجازه استفاده از برج پوزئیدون و برج نپتون را نخواهید داشت.
  • در هنگام حضور در آب، باید از لباس شنا مناسب مانند شورت شنا، بیکینی، مایو، بورکینی یا راشگارد استفاده کنید.
  • حمل هرگونه تلفن همراه، لپ‌تاپ، دفترچه یادداشت، چوب سلفی یا وسایل مشابه در وسایل بازی آکواونچر ممنوع است.
  • اگر دارای اضافه وزن، پوشک، گچ یا بانداژ، بیماری مسری، یا باردار هستید، امکان استفاده از هیچ یک از وسایل بازی را نخواهید داشت.

خرید بلیط بزرگ ترین پارک آبی در دبی

پارک آبی آتلانتیس فوق‌العاده با شکوه است و به شما توصیه می‌کنیم برای رفتن به این پارک آبی، از طریق سایت معتبر دبی تفریح معتبر اقدام به ‌خرید بلیط نمایید. شما می توانید از طریق این سایت معتبر بلیط بزرگ ترین پارک آبی دبی را با کمترین قیمت تهیه کنید. در این سایت بهترین تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی: واتس آپ، تلگرام و اینستاگرام.

خرید بلیط بزرگ ترین پارک آبی در دبی

سخن پایانی

پارک آبی آکواونچر با مجموعه‌ای فوق‌العاده از وسایل بازی و تفریحات مهیج، محیطی خیره‌کننده و گزینه‌های مناسب برای کودکان، مقصدی عالی برای داشتن یک روز پر از لذت و هیجان آبی در دبی است. این پارک آبی به گونه‌ای طراحی شده که برای تمام سلیقه‌ها جذاب باشد. آکواونچر، بی‌شک بزرگ ترین پارک آبی در خاورمیانه است.

دبی تفریح یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط تفریحات دبی با بهترین قیمت و پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان می باشد. در این سایت بهترین تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تلگرام و اینستاگرام است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.


Simin.kermani
نویسنده

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت ارزان

ارزان ترین قیمت

ارائه ارزان ترین قیمت در بازار

تضمین خدمات

تضمین خدمات

خدمات پس از فروش گسترده

پشتیبانی

پشتیبانی

7 روزه هفته و 24 ساعت شبانه روز

پرداخت آسان

پرداخت آسان

پرداخت ریالی و با کارت های عضو شتاب

خرید آسان

خرید آسان

سفارش از تمام پلتفرم ها و با چند کلیک

ارسال سریع

ارسال سریع

دریافت سفارش ها در کمتر از 30 دقیقه