ارزان ترین تفریحات دبی: سفری خاطره‌انگیز و مقرون به صرفه
10 ژوئن 2024

ارزان ترین تفریحات دبی: سفری خاطره‌انگیز و مقرون به صرفه

دبی، شهری که اغلب به خاطر تجملاتش شناخته می‌شود، در عین حال مقصدی ایده‌آل برای گردشگران با بودجه محدود نیز به شمار می‌رود. در کنار جاذبه‌های لوکس و گران‌قیمت، تنوعی از فعالیت‌ها و مکان‌های عمومی در این شهر وجود دارد که می‌توانید به طور کاملا رایگان و یا با قیمت ارزان از آنها لذت ببرید. بنابراین، بازدید از مکان‌های ارزان نه تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود، بلکه تجربیات منحصر به فرد و به یاد ماندنی را نیز برای شما رقم خواهد زد. در ادامه این مطلب از دبی تفریح به برخی از ارزان ترین تفریحات دبی اشاره می‌کنیم.

ارزان ترین تفریحات دبی:

  • تماشای فواره دبی
  • پیاده‌روی در پارک زعبیل
  • قاب دبی
  • موزه دبی (قلعه الفهیدی)
  • گشت و گذار با قایق در خور دبی
  • آفتاب گرفتن در ساحل جمیرا
  • بازدید از دبی مارینا
  • بازدید از بازار ادویه
  • دهکده جهانی دبی
  • تماشای فلامینگو در راس الخور
  • مسجد جمیرا
ارزان ترین تفریحات دبی

تفریحات ارزان دبی

این مطلب به شما ایده‌هایی برای بهترین فعالیت‌های ارزان در دبی ارائه می‌دهد. دبی یک مقصد گردشگری بسیار گران‌قیمت است و در زمینه تجملاتی که می‌توان در این شهر تجربه کرد، هیچ محدودیتی وجود ندارد. اگر بودجه محدودی دارید، نا امید نشوید. فعالیت‌های ارزان‌قیمت و تفریحات فوق‌العاده رایگان زیادی در دبی وجود دارد که حتی یک درهم هم برای شما هزینه نخواهند داشت.

در ادامه، می‌توانید به خلاصه‌ای از بهترین فعالیت‌های ارزان و رایگان در دبی دسترسی پیدا کنید. مکان‌های موجود در این مطلب، نه تنها فعالیت‌های ارزان در دبی محسوب می شوند، بلکه جزو بهترین کارهایی هستند که می‌توان در این شهر انجام داد.

فواره دبی

فواره دبی آبنمایی خیره کننده با چراغ هایی است که برای ایجاد نمایشی دیدنی همراه با موسیقی با هم کار می کنند. این فواره در دریاچه برج خلیفه به وسعت 12 هکتار قرار دارد.

سیستم نورپردازی در فواره بسیار پیشرفته است و دارای 50 پروژکتور رنگی و 6600 چراغ می باشد. آب فواره تا ارتفاع 500 فوت در هوا پرتاب می شود. این برنامه همراه با موسیقی گسترده ای از موسیقی کلاسیک تا عربی معاصر در پایین برج خلیفه دبی اجرا می گردد.

نکته:

اگر می‌خواهید تجربه خاصی داشته باشید، می‌توانید با قایق سنتی، از نزدیک، نمایش رقص فواره‌ها را تماشا کنید. این تور رایگان نیست، اما یکی از ارزان‌ترین تفریحات در دبی است و بسیاری از گردشگران آن را توصیه می کنند.

پارک زعبیل

پارک زعبیل، پارک شهری زیبا با وسعت زیاد است که برای راحتی بازدیدکنندگان مسیرهای پیاده روی و دروازه های ورودی متعددی وجود دارد. دسترسی به پارک نسبتا راحت و ارزان است، می توانید علاوه بر پیاده روی از فعالیت های متنوعی لذت ببرید. همچنین در اینجا می توانید اجرای موسیقی زنده، پارک اسکیت و زمین کریکت مینیاتوری را پیدا کنید.

در بدو ورود به پارک، با انبوهی از درختان سرسبز و گل‌های رنگارنگ روبرو می‌شوید که فضایی دل‌انگیز و روح‌نواز را برایتان به ارمغان می‌آورند. مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری متعددی در سرتاسر پارک تعبیه شده که می‌توانید از قدم زدن یا دوچرخه‌سواری در آنها لذت ببرید. علاوه بر این، پل‌های عابر پیاده‌ای در پارک وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا به راحتی بین بخش‌های مختلف آن تردد کنید.

پارک زعبیل

قاب دبی

قاب دبی یک بنای منحصر به فرد با طراحی خیره‌کننده است که به نمادی از شهر دبی تبدیل شده است. این قاب بزرگ‌ترین قاب عکس روی زمین می باشد که دو بخش از دبی قدیم و دبی جدید را در یک قاب به نمایش می‌گذارد.

ارتفاع قاب دبی 150 متر و عرض آن 95 متر بوده و دارای یک پل شیشه‌ای 100 متر مربعی در طبقه آخر می باشد که منظره‌های 360 درجه‌ای خیره‌کننده‌ای از شهر را ارائه می‌دهد.

در داخل قاب دبی، موزه‌ای قرار گرفته که به تاریخ و تحولات دبی اختصاص یافته است. همچنین یک نمایشگاه هنری و یک فروشگاه سوغات نیز در این مجموعه وجود دارد.

قاب دبی

خور دبی

خور دبي، گذرگاه آبی جذابی است که در امتداد سواحل و آب‌های آن، فعالیت‌های متنوعی برای انجام دادن وجود دارد. در اطراف خور، رستوران‌های خیره کننده‌ای را پیدا خواهید کرد، همچنین می‌توانید به سادگی از چشم‌اندازهای زیبا در طول مسیرهای پیاده‌روی لذت ببرید.

هیچ سفری به دبی بدون گشت‌وگذار با قایق‌های سنتی عربی (Abra) کامل نخواهد شد. هزینه این قایق‌ها از جمله ارزان‌ترین تفریحات در میان جاذبه‌های این شهر است و می‌توانید از طریق آن به بخش‌های دیدنی در طرف دیگر خور بروید. خور دبي در شرق سیتی سنتر و غرب فستیوال سیتی دبی قرار دارد.

خور دبی

ساحل عمومی جمیرا

ساحل عمومی جمیرا، ساحلی محبوب است که به شما امکان می‌دهد از تفریح روی شن‌های طلایی و همچنین آب‌های زلال خلیج فارس لذت ببرید. این ساحل با داشتن فضایی برای بازی کودکان، مکانی ایده‌آل برای تفریح کل خانواده است.

در این ساحل که از صبح زود تا بعد از غروب آفتاب باز است، فعالیت‌های متنوعی برای انجام دادن پیدا خواهید کرد. ساحل عمومی جمیرا در شمال ام سقیم ۳، که در جنوب غربی مرکز شهر قرار دارد، واقع شده است.

موزه دبی

موزه دبی، موزه‌ای محبوب واقع در ساختمانی قدیمی می باشد که اشیاء و آثار فراوانی از تاریخ محلی را از دوران بسیار قبل از کشف نفت در دبی در خود جای داده است. این موزه در قلعه الفهیدی، که قدیمی‌ترین بنای شهر است، قرار دارد. خود موزه نیز در سال 1971 افتتاح شد.

در داخل موزه، گنجینه‌ای از دانش و اشیاء تاریخی را خواهید یافت که قدمت برخی از آن‌ها به 3000 سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد. شما می‌توانید در این موزه، سازهای موسیقی قدیمی و ویترین‌هایی با مانکن‌هایی را ببینید که غرفه‌های تاریخی غذا و تجار مروارید را به نمایش می‌گذارند. موزه دبی در منطقه الفهیدی، در شمال مرکز شهر واقع شده است.

موزه دبی

دهکده جهانی

دهکده جهانی (Global Village) مقصدی عظیم برای خرید و سرگرمی است که فرهنگ ۹۰ کشور دنیا را به نمایش می‌گذارد. حتی اگر قصد خرید از فروشگاه‌های اینجا را نداشته باشید، صرفا دیدن این تنوع فرهنگی، فعالیتی عالی و به صرفه به شمار می‌رود.

دهکده جهانی به ۴ بخش اصلی رویدادها، کارناوال‌ها، غذا و خرید تقسیم می‌شود. با اینکه برخی فروشگاه‌ها در اینجا می‌توانند گران‌قیمت باشند، این موضوع در مورد همه آن‌ها صدق نمی‌کند، پس همچنان می‌توانید با بودجه‌ای محدود از بازدید این دهکده لذت ببرید. دهکده جهانی چند مایل به سمت جنوب مرکز شهر، نزدیک به منطقه Majan قرار دارد.

دهکده جهانی

بازار ادویه

بازار ادویه (Spice Souk) بازاری افسانه‌ای است که انواع ادویه جات، دستورالعمل‌ها و طعم‌هایی را ارائه می‌دهد که شما را به وجد می‌آورد و از نظر قیمت نیز کاملاً مقرون به صرفه است. در این بازار مجموعه‌ای متنوع از اقلام را پیدا خواهید کرد که ادویه‌های عربی تنها بخش کوچکی از آن هستند.

در این بازار، ادویه‌هایی از سراسر جهان، البته بیشتر از شبه قاره هند، پیدا خواهید کرد. مغزها و روغن‌ها نیز در اینجا قابل خریداری می باشند، بنابراین همه چیزهایی را که برای بیرون کشیدن طعم خیره کننده غذاهایتان نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. از عطر و بوی خوش ادویه‌ها در منطقه Al Ras، آن طرف رودخانه در شمال مرکز شهر، لذت ببرید.

بازار ادویه

دبی مارینا

دبی مارينا، يک کانال مصنوعی است که در سال ۲۰۰۳ ساخته شد و چشم‌اندازهای خیره کننده و باشکوهی را به همراه مسیرهای پياده‌روی ارائه مي‌دهد. در امتداد اسکله، فروشگاه‌ها و رستوران‌های زيادی وجود دارد که برخی از آن‌ها برای گردشگران با بودجه محدود مناسب هستند. این مکان در جنوب مرکز شهر و در امتداد ساحل قرار دارد. دبی مارینا مقصدی محبوب برای گردشگران است. این مکان ترکیبی بی‌نظیر از زیبایی مدرن، فعالیت‌های تفریحی و جاذبه‌های فرهنگی را ارائه می‌دهد.

اسکله دبي مارينا با حدود ۷ کیلومتر مسیر پیاده روی، یکی از زیباترین مکان هایی است که نباید در سفر به دبی از دست بدهید. بازدید از آن نیز کاملا رایگان می باشد. جذاب ترین قسمت مارینا بین مارینا واک و مارینا مال قرار دارد. بسیاری از مغازه ها و رستوران ها در اینجا واقع شده اند.

دبی مارینا

پناهگاه حیات وحش راس الخور

در میان فعالیت‌های ارزان در دبی، بازدید از پناهگاه حیات وحش راس الخور نیز قابل ذکر است. این منطقه حفاظت‌شده تالابی، مکان فوق‌العاده‌ای برای دیدن فلامینگوها و سایر پرندگان در دبی می باشد. نکته‌ی جالب این است که بازدید از این پناهگاه برای شما هزینه‌ای نخواهد داشت.

یک سکوی بازدید در این پناهگاه وجود دارد که می‌توانید از آنجا فلامینگوها را تماشا کنید. همچنین می‌توانید در زمان غذا دادن به فلامینگوها (معمولاً بین ۱۰ تا ۱۱ صبح) حضور داشته باشید. با این حال، بهترین زمان برای بازدید، اوایل صبح، درست قبل از غذا دادن می باشد. در این زمان، فلامینگوها فعال‌تر هستند و تعداد بازدیدکنندگان نیز کمتر است.

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا، به عنوان یکی از زیباترین مساجد دبی، مسجدی است که غیرمسلمانان نیز می‌توانند از آن بازدید کنند. این بنای خیره‌کننده با سبک معماری مصری و سوری، در سال ۱۹۷۹ افتتاح شده است. مسجد جمیرا دارای یک گنبد به ارتفاع 16 متر و دو مناره 40 متری می باشد. در نمای داخلی مسجد از سنگ‌های ممتاز به رنگ کرمی مایل به صورتی استفاده شده که زیبایی و ظرافت خاصی به آن می‌بخشد. پوشش الزامی برای بازدیدکنندگان شامل آستین بلند و شلوار بلند برای همه و پوشش مو برای خانم‌ها است.

سخن پایانی

این مطلب از دبی تفریح خلاصه‌ای بود از بهترین مکان‌های رایگان و ارزان دبی برای بازدید و کارهایی است که می‌توانید در دبی انجام دهید. با این حال، بدون بازدید از برخی از قابل‌توجه‌ترین نقاط دیدنی دبی یا شرکت در برخی تورهای شگفت‌انگیز، سفر شما به دبی کامل نخواهد شد.

دبی تفریح یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط تفریحات دبی با بهترین قیمت و پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان می باشد. در این سایت بهترین تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تلگرام و اینستاگرام است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.


Simin.kermani
نویسنده

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت ارزان

ارزان ترین قیمت

ارائه ارزان ترین قیمت در بازار

تضمین خدمات

تضمین خدمات

خدمات پس از فروش گسترده

پشتیبانی

پشتیبانی

7 روزه هفته و 24 ساعت شبانه روز

پرداخت آسان

پرداخت آسان

پرداخت ریالی و با کارت های عضو شتاب

خرید آسان

خرید آسان

سفارش از تمام پلتفرم ها و با چند کلیک

ارسال سریع

ارسال سریع

دریافت سفارش ها در کمتر از 30 دقیقه